נכנסים לבית חדש? מספר בדיקות שכדאי לעשות

מאז שאתם זוכרים את עצמכם החלום שלכם היה לקנות דירה מקבלן? לא רציתם לקנות דירה ישנה מאנשים שכבר חיו בנכס שנים רבות? אם כך, ברור מדוע אתם מאוד נרגשים היום, כאשר יש לכם את הכסף לקנות את הדירה שרציתם וכאשר נדמה לכם שמצאתם את דירת החלומות שלכם. לקנות דירה מקבלן זה לא עניין של מה בכך, שכן מדובר על דירה חדשה שהיא כולה שלכם ואיש לא גר בה מעולם. מה שאולי אתם לא לגמרי מודעים אליו, זה שגם כאשר מדברים על רכישה של דירה ישירות מקבלן, עלולות להיות בה תקלות שונות. לכן, אם חשבתם לרגע לוותר על הזמנת שירות כמו בדק בית דירה מקבלן, כדאי שתדעו שאתם טועים. לא מומלץ לוותר על שירות כזה, שכן חברה מקצועית שעושה בדיקות כאלה תוכל לבדוק עבורכם את מערכת החשמל בדירה ואת השאלה האם עלולה להיווצר בה רטיבות או לא.

בית מעץ

המשמעות של חוות הדעת

כמובן שכאשר פונים אל חברה שמבצעת עבודות כמו בדק בית ומבררת האם מערכת החשמל תקינה או לא, מקבלים בסופו של דבר חוות דעת. אותה חוות דעת חשובה ביותר, שכן היא הבסיס שלכם למיקוח מול הקבלן. בין אם כבר שילמתם חלק מהסכום ובין אם אתם עדיין רק חושבים על רכישת הדירה, אין ספק שהקבלן יצטרך לתת מענה על אותה חוות דעת ועל הליקויים שנמצאו. זה לא משנה אם מדובר על תקלה במערכת החשמל ועליו יהיה להזמין את שירותיה של חברת ארבל אלקטריק לביצוע תיקונים או שזו תקלת רטיבות. מה שבטוח זה שהקבלן צריך להיות זה שנושא באחריות ובעיקר – זה שמשלם על התיקונים. לכן יש משמעות אדירה לחוות הדעת וזו גם הסיבה שבגללה, אם אתם חושבים להזמין חברה שתבצע בדק בית, לא כדאי יהיה לדחות עוד ועוד את העניין הזה.

מאיזו חברה כדאי להזמין שירותי בדק בית?

האמת היא, שאם תעשו חיפוש אונליין, אתם תגלו שבישראל של ימינו לא מעט חברות עוסקות במתן שירותי בדק בית. זה נכון בין אם מדובר על דירה שאתם קונים ישירות מהקבלן ובין אם מדובר על דירה מיד שנייה, כך שעולה השאלה – כיצד תדעו שאתם פונים אל חברה מובילה בתחום הזה? האם כל חברת בדק בית תוכל לתת לכם שירות מספיק טוב? התשובה היא כמובן לא. זו הסיבה שבגללה, כאשר אתם מחפשים חברה טובה בתחום הזה, אנחנו מציעים לכם לבדוק:

  • מה הניסיון של אנשי המקצוע שעובדים בחברה?
  • האם מדובר על חברה שמבצעת בדק בית מזה שנים?
  • האם החברה מציעה מגוון רחב של בדיקות ואיתור ליקויים?

בנוסף, כדאי יהיה גם לברר כמה זה עולה לכם כי כמובן שיש חברות שגובות מחירים יותר גבוהים לעומת חברות אחרות העוסקות בתחום הזה.

תוכן עניינים