איך למנוע פריצה לדירה בזמן חופשה

כשאנו נוסעים לחופשה, הדאגה הכי גדולה שלנו היא השארת הדירה שלנו מאחור ללא השגחה. פורצים אוהבים ונוהגים לפרוץ לדירות שהם רואים כי לא נכנסו ופתחו בהם אור במשך ימים. זוהי דאגה אמתית, שכדי להתמודד עמה בצורה הכי טובה ולהימנע מפריצות במהלך החופשה – ישנם מספר טיפים שיועילו לכם להצליח במטרה זו. ישנם מספר צעדים שאתם יכולים לנקוט כדי להימנע מפריצות במהלך החופשה, צעדים קטנים שיבטיחו סיכויים טובים יותר, בשמירה על הדירה שלכם במהלך החופשה. לשם כך, לפניכם הכל על איך למנוע פריצה לדירה בזמן חופשה.

 

איזה טיפים קיימים למניעת פריצה לדירה שלנו במהלך החופשה?

  1. מנעול איכותי לדירה – מנעול איכותי בדירה יציל אתכם מפני גניבות מיותרות. כל גנב יודע לפצח ולפתוח מנעול פשוט וישן. לכן דאגו למנעול רציני שלא קל לפתוח ולא לוקח שנייה לשבור. כך תוודאו שהגנבים לא יימשכו לביתכם ויעדיפו למצוא תיקים פשוטים יותר לפיצוח. לעוד מידע על מנעולים היכנסו אל https://www.interiordoor.co.il.
  2. אל תשתפו ברשתות חברתיות – השיתוף ברשתות חברתיות הוא באמת כיף וממלא, ורבים לא מרגישים שהם באמת נופשים עד שהם מעלים את התמונה הראשונה ומכריזים על נסיעה מפוארת וכיפית. למרות זאת, שיתוף ברחבי הפייסבוק מזמין פורצים להגיע ומבטיח להם, שהדירה ריקה לימים הקרובים ושהם מוזמנים לפרוץ בנחת. לכן, לא מומלץ לעשות כן במהלך החופשה, נסו להימנע מזה ככל הניתן לפחות בימים הראשונים של החופשה. שתפו תמונות עם חברים באופן פרטני.
  3. הוצאת המפתחות מהמחבוא ה"סודי" – רבים מאתנו נוהגים לשמור מפתח במקום שאנו חושבים שהוא סודי ומקורי, אך למעשה, עבור הגנבים הוא לא יהיה כזה קשה לפיצוח. מפתח מחות לדירה ששמור בעציץ או מתחת לשטיח הוא אף פעם לא מומלץ ולא כדאי, אך על אחת כמה וכמה כשאתם בחופשה ובכלל לא צריכים אותו. אל תקלו על הפורצים ותמנעו מהשארת מפתחות מחוץ לבית.
  4. נעילת כל החלונות והפתחים – אנחנו תמיד נזכור לסגור ולנעול את דלת הבית, ונוודא שעשינו זאת שוב ושוב. למרות זאת, רבים מאתנו שוכחים לנעול את דלת המרפסת, ואת החלונות בבית. במידה ופורצים חושדים כי הבית ריק כבר כמה ימים ופנוי לפריצה – אל תקלו עליהם ואל תשאירו להם שום אפשרות לפרוץ בקלות. חלון פתוח או דלת פתוחה – מזמינים להיכנס ולקחת בקלות.
  5. הזמינו חברים ומשפחה לקפוץ כל כמה ימים – נכון שזה לא נעים ואנחנו לא רוצים להוות עול על חברינו ומשפחתנו בעת שאנחנו בכלל בחופשה – אל הזמנת החברים או המשפחה להיכנס לביתנו כל כמה ימים, כדי לוודא שהכל תקין, תרגיע אותנו ותדאג גם לסימני חיים בבית במידה וצופים על הבית לקראת פריצה. בקשו מהם גם להדליק ולשנות את האורות בבית, וכך להראות שיש חיים בבית ושינויים בתנאי האור.

 

פורץ מנעולים

תוכן עניינים