5 אירועים שניתן להזמין אמן חושים לאירוע פרטי בבית

אמן חושים לאירוע פרטי בבית הוא אפשרות לחגוג בצורה מרשימה ומקורית את האירוע. המאמר יפרט 5 אירועים פרטיים בבית אליהם מומלץ להזמין אמן חושים.

 

1 – אמן חושים לאירוע יום הולדת

יום הולדת עגול או לא עגול הוא סיבה מצוינת לחגוג במודע או בהפתעה את יום ההולדת. למשל, יום הולדת 50 הוא חגיגה שלא פוסחים עליה ובאותה מידה גם יום הולדת לילד או לילדה. אמן החושים יכול להתאים את עצמו לכל גיל ולכל סוג של קהל. מאחר ויום הולדת הוא ציון דרך חשוב בכל גיל אפשר לוותר על המסיבות הקונבנציונאליות כמו מתנפחים לילדים או שירה בציבור למבוגרים ולהביא הפעם משהו אחר ומקורי. להזמנות הקליקו על אמן חושים – אירועים פרטיים.

 

2 – אמן חושים למסיבת רווקים או רווקות

לפני החתונה צעירים רבים נוהגים לחגוג מסיבת רווקים או רווקות בפאב או בוילה עם בריכה, אך גם יש כאלו הנוהגים לחגוג בבית עם החברים הקרובים ולהשקיע יותר באטרקציות. במקום להזמין חשפנית למסיבת רווקים או קוראת בקלפים למסיבת רווקות, אפשר להזמין אמן חושים שירתק את האורחים ולמסיבה תהיה ערך מוסף. ההנאה מובטחת כיוון שאמן החושים יתאים את עצמו לנושא המסיבה ויגרום לשמחה בקרב האורחים.

 

3 – אמן חושים לבר או בת מצווה

אירוע של בר או בת מצווה הוא אירוע חד פעמי שצריך להיות מופק בטוב טעם. אנשים רבים מעדיפים לחגוג את האירוע בחצר הבית ולהשקיע פחות באולם עם קייטרינג סטנדרטי. לאירוע כזה שחוגגים בבית בפרטיות ניתן להזמין מבוגרים וילדים ולשלב אמן חושים שיגרום לאורחים להיות מוקסמים ולא לשכוח את המופע לאורך זמן. כמובן שחתן או כלת המצווה יהיו במרכז המופע וההתייחסות תמוקד יותר אליהם תוך שילוב של האורחים האחרים.

 

4 – אמן חושים למסיבת גיוס או שחרור

שני אירועים מרגשים בחיים הם הגיוס לצה"ל והשחרור ממנו. צעירים רבים בוחרים לחגוג באופן פרטי לקראת הגיוס או בשחרור ולציין את המאורע השמח. מסיבה כזו עם אמן חושים תהיה שונה מרק לעשות על האש או להזמין קריוקי לחבר'ה הצעירים ולכן היא מאוד מומלצת כהפתעה. אז אם אתם הורים משקיעים וחשוב לכם לשמח את הבן או הבת, הפיקו אירוע בקטנה אך עם הרבה רושם ואלגנטיות.

 

5 – אמן חושים לגיבוש המשרד

ישנם משרדי חברות גדולות שעורכים מסיבות המוניות ומזמינים אמנים מסוגים שונים על מנת להראות לעובדים שאכפת להם ושהם מעריכים את עבודתם. לעומת זאת, ישנם משרדים קטנים דלי תקציב או עם מעט עובדים שחוגגים ערבי גיבוש בכל פעם אצל עובד אחר. בדרך כלל כל אחד מביא את האוכל שלו והערב מתמקד בשיחות. ניתן להשתתף ביחד מבחינת עלויות ולהזמין אטרקציה של אמן חושים לבית וכך לשדרג את מסיבת הגיבוש.

אמן חושים

 

תוכן עניינים