דברים שחייבים בכל בית

כולנו מכירים את רשימת החפצים והרהיטים הרגילה שנמצאת בכל בית מודרני – שולחנות, כיסאות, ארונות, מכשירי חשמל שונים, מיטה ועוד ועוד. אך מה לגבי מוצרים שהם קצת פחות בנאליים, שיוכלו לשדרג פלאים את הבית שלכם? במאמר זה נביא מספר דוגמאות למוצרים כאלו.

 

אז אילו דברים (שאולי לא חשבתם עליהם) ישדרגו כל בית?

 

מכשירים וגדג'טים למטבח

אם אתם נמצאים בבית שחובב את תחום הבישול והאפייה, ודאי תשמחו להעשיר את היצע כלי המטבח שלכם במגוון מוצרים שנועדו להקל על תהליך הבישול, או לעשות אותו יצירתי וכיפי במיוחד.

בין מוצרים אלו ניתן למצוא למשל מחבתות שנועדו באופן ספציפי להכנת קרפ צרפתי או פנקייקים (יש כאלו בצורות שונות או שאפילו כאלו שיוצרים פנקייקים בצורה של דמויות דיסני), קולפנים שיחתכו את הפירות והירקות בצורות לא רגילות, תבניות להכנת סופלה שוקולד או מאפינס ביתיים, ומגוון שלם של מורצים שיגרמו לחווית הבישול שלכם להיות שמחה ומהנה יותר!

מוצרים אלו שימושיים בעיקר למשפחות עם ילדים, כאשר ניתן לעשות שעת גיבוש מהנה לכל המשפחה ולהוציא את חוש היצירתיות המשפחתי שלכם.

 

דוד שמש

דוד מים הוא מוצר הכרחי בכל בית, אך משום מה הוא לא תמיד נמצא במחשבה שלנו כאשר אנו חושבים על הדברים שכל בית זקוק לו. בין סוגי הדודים הקיימים בשוק, כנראה שההכרחי ביותר הוא דוד השמש.

במדינה כמו שלנו, בה במרבית ימות השנה מפציעה השמש, חיוני שלכל בית יהיה דוד שמש – שקולט את אור השמש, והופך אותו לאנרגיית חום שמחממת את המים. בצורה זו, אנו יכולים להנות ממים חמים בכל ימות השנה, ולחסוך הרבה כסף ואנרגיה על הדלקת דוד חשמלי.

אם ברצונכם לדעת איזה דוד הוא המומלץ ביותר לקנות, או לבחור בטכנאי הדודים המקצועי ביותר על מנת להתקין או לתקן בעיה שיש בדוד המים שלכם – היכנסו לאתר 'מים' וקראו הכל על דודים.

 

עיצוב נעים ומזמין

אמנם לא מדובר בחפץ או מוצר ספציפי, אך עיצוב הבית הוא אחד הדברים החשובים ביותר שיש בכל בית. יש אנשים שמעדיפים לא להשקיע בעיצוב הבית, בעיקר כאלו שגרים בדירה לזמן קצוב בלבד (סטודנטים, דירות שותפים למיניהן). עם זאת, גם כאשר גרים בבית רק לתקופה קצרה – חשוב שתרגישו בו הרגשה ביתית ומזמינה.

לא צריך להזמין מעצב פנים כדי לעצב את הבית – מספיק שתתלו כמה תמונות שאתם אוהבים על הקירות, תוסיפו קצת צמחייה או חפצים שיתנו צבע לבית. אפשר גם להחליט לצבוע את אחד מקירות הבית בצבע שאינו לבן, או לכסות את אחד הקירות בטפט שתבחרו.

הרגשת ביתיות וחמימות משפיעה רבות על מצב הרוח שלנו, לכן אפילו במעט השקעה תוכלו לקבל רווח גדול, שיוכל להשפיע עליכם גם מבחינה נפשית ומנטלית!

 

בית

 

תוכן עניינים