הכירו את פט בסט

חנויות לחיות זה לא מה שהיה פעם וזה לטובה. חנויות למוצרי חיות הפכו בשנים האחרונות לסופרמרקט של ממש. השינוי חל בעקבות גידול עצום במגוון המוצרים שמוצעים כיום לבעלי חיות המחמד, מסוגי מזון רבים ומגוונים, דרך צעצועים לחיות ועד מיטות ובגדים. מדובר בדור חדש לחלוטין של חנויות לחיות ששם לעצמו לפני הכל, את רווחתן של חיות המחמד ואיכות חייהן. החנויות החדשות והמודרניות יש לציין, דואגות לשירותי משלוחים עד לבית הלקוח ולחניה חנם למבקרי החנות, עולם חדש של חנויות לטובת חיות המחמד.  

 

עומדים כראש חץ

אחת החנויות המדהימות, בהן תוכלו לבקר או לרכוש את מוצריה באמצעות אתר אינטרנט ידידותי ויעיל היא פט בסט. מדובר בחנות שהיא לא פחות מסופרמרקט מעוצב ומודרני המכיל את כל מה שרק תוכלו לחשוב עליו בהקשר של חיות מחמד. אין מדובר בעוד חנות אלא, במתחם נעים, מזמין ומהנה, בו ניתן למצא כל דבר עבור חיית המחמד שלכם.

צוות החנות יקבל אתכם בשמחה ובאדיבות ולכל אחד מחברי הצוות ידע מקצועי נרחב שיסייע לכם למצא את הדבר הטוב ביותר שאתם מחפשים, עבור חיית המחמד שלכם. פט בסט, מעבר להיותם חנות חיות מיוחדת, מקדמים את הרעיון החשוב של אימוץ בעלי חיים ושדרוג איכות החיים שלהם.

פט בסט מציעים מגוון עצום של מוצרים, במחירים האטרקטיביים ביותר שניתן למצא בארץ, שירות משלוחים שמגיע לכל מקום ואתר אינטרנט שמביא את כל המידע אודות החנות בצורה הטובה ביותר.

 

מזון לכלבים

קיימים יצרנים רבים המייצרים מזון לכלבים אבל, חשוב לציין יצרן אחד במיוחד, הנחשב באיכות המזון שהוא מייצר, הגורמת לכך שכלבים מאוד אוהבים לאכול אותו. מדובר בחברת מונג', חברה וותיקה ומובילה בתחום המזון לחיות מחמד בכלל ולכלבים בפרט.

אחד הדברים המייחדים את חברת מונג' הוא מרכז המחקר והפיתוח שברשותה. לחברה ליין מוצרי מזון נרחב ומגוון הנותן מענה מושלם לכל סוגי הכלבים והחתולים, זאת על פי משקל, גודל וגילו של בעל החיים, וכל זאת ברמת איכות יוצאת דופן המעמידה את מונג' בראש יצרני המזון לבעלי חיים. מונג אוכל לכלבים מהווה את המזון הבריא והאיכותי ביותר כנראה שקיים בתחום.

 

ממה עשוי מזון לכלבים

מזון לכלבים עשוי מחומרים שונים אותם נזכיר בשורות הבאות. ניתן למצא מזון שמורכב מעוף, כבש, דג סלמון, דג סלמון בשילוב של אורז, דג סלמון בשילוב דג טונה, עוף בשילוב אורז, ברווז בשילוב תפוח אדמה, חזיר בר, אווז, צבי, סלמון בשילוב אפונה, כבש משולב עם תפוח אדמה ואפונה ועוד.

אפשר לרגע ממש להתבלבל ולחשוב שמדובר במנות גורמה במסעדות אבל, לא כך, מדובר במזון של חברת מונג', לחיות מחמד, ברמת איכות גבוהה והתאמה מלאה לסוג הכלב, וכל הפרמטרים הקשורים במבנה הפיזי שלו. לסיכום – תנו לחיית המחמד שלכם את הטוב ביותר, בקרו בפט בסט ואל תשכחו לקנות מזון לכלבים של חברת מונג'.

מזון

תוכן עניינים