להיכן נעלם הכסף של העובד השכיר?

.מסתכל על המשכורת שלך ולא מבין לאן כל הכסף נעלם? ובכן, יכול להיות שיש לך כפל ביטוחי. מה זה אומר וכיצד ניתן לבטל אותו – במאמר הבא

שכיר? לא מבין לאן נעלם הכסף? אתה ממש לא לבד

שכירים רבים במדינת ישראל נותרים מאוכזבים לאור משכורת אשר נכנסה, אך מהר מאוד נותרה מועטה. מדובר בבעיה של רבים מאזרחי ישראל אשר משלמים מיסים כחוק, אולם לא מבינים לאן נעלם כל הכסף בסוף החודש. אחת הבעיות החמורות בתחום הזה היא שרבים מהשכירים אינם מסתכלים על תלוש המשכורת שלהם כמו גם לא בוחנים את הדו"ח אותו מנפיק הבנק וחברות הביטוח, ובכך הם למעשה אינם מבינים כי הם יכולים לקבל מאות שקלים בחזרה, כל זאת בגין מצב של כפל ביטוחי. כפל ביטוחי הוא מצב שבו שכיר אשר עבר מקום עבודה ולא העביר את הקופה משלם בעבור אותו מוצר ביטוחי, סכום זהה. ע"פ הערכות של מומחים בענף הביטוח, מדובר בסכומים לא מבוטלים אשר נגזרים באופן ישיר מהמשכורת, ולכן יש להקדים תרופה למכה ולבצע בדיקה אודות כפל ביטוחי.

דולרים

כיצד נבדוק האם יש ברשותנו כפל ביטוחי?

כאמור, כפל ביטוחי היא בעיה נפוצה ביותר אצל שכירים רבים אשר אינם מודעים לעובדה שהם משלמים מדי שנה מאות ואלפי שקלים מיותרים לחברות הביטוח השונות. אם בעבר היה מדובר בתהליך מורכב ביותר בכדי לבדוק היכן יש מוצרים ביטוחים, כיום בזכות מיזם הר הביטוח ניתן ורצוי לקבל מידע מקיף אשר יאפשר לשכיר להיכנס להתנהלות כלכלית נבונה וטובה יותר, מבלי לצאת מהבית. מאז החל המיזם לפעול, מאות שכירים מכל רחבי הארץ גילו כי יש ברשותם כפל ביטוחי ולאחר קבלת ייעוץ מצוות המומחים של החברה, הם הוזילו את העלות של דמי הניהול בצורה משמעותית כמו גם קיבלו כלים אופרטיביים להתנהלות כלכלית נבונה. רוצים גם אתם להצטרף לשירות? להלן הפרטים.

שכיר? היכנס עוד היום לאתר הר הביטוח

מיזם הר הביטוח הוא מיזם חדשני אשר מאפשר לשכירים לקבל תמונת מצב מדויקת לגבי מצבם הביטוחי, ובכך להוזיל אותו באופן משמעותי ע"י קבלת הצעות מחברות הביטוח השונות. למעשה, צוות המומחים של החברה אשר מורכב מאנשי המקצוע הטובים ביותר בענף הביטוח מאפשרים לשכירים לקבל דו"ח אשר יאפשר לשכירים להשכיל ולהבין מהם המוצרים הביטוחים בהם הם מחזיקים, כמו גם מה ניתן לעשות בכדי להוזיל את העלויות של הביטוח ולהתאים את המוצר הביטוח לצרכים כמו גם לרקע הרפואי. מדובר בגוף פרטי אשר מאפשר לבצע בדיקה מדוקדקת של כל התוכניות בתחום הביטוח אשר יובילו להפסקת התשלומים המיותרים ולחיסכון כספי משמעותי אשר יגרום לכך שהמשכורת תהיה גבוהה יותר. על כן, היכנסו עוד היום לאתר בכתובת https://harhabituach.co.il וצאו לחיים חדשים.

תוכן עניינים