איך תהיו בטוחים שהרהיטים שלכם איכותיים?

רכישת רהיטים, גוררת הוצאות גדולות של אלפי שקלים, לכן בראש סדר העדיפויות שלנו בעת בחירת הרהיטים, צריכה להיות רמת האיכות שלהם והעמידות שלהם. רכישת רהיטים שאינם מספיק איכותיים, עשויה להביא לכך שעוד שנה – שנתיים, נצטרך להחליף אותם והם יישברו, ייקרעו, ויגיעו לכדי בלאי מהיר ומאכזב.

לכן, לפני הרכישה כדאי להיות בטוחים שהרהיטים באמת איכותיים מספיק ומבטיחים את הבחירה המיטבית, החסכונית והעמידה. לכן – לפניכם הכל על איך תהיו בטוחים שהרהיטים שלכם איכותיים?.

 

מדוע חשוב שהרהיטים שלנו יהיו מספיק איכותיים?

רהיטים שאינם איכותיים, גוררים מספר רב מאד של חסרונות, סכנות והוצאות כלכליות נוספות. רהיט לא איכותי עשוי להגיע לבלאי מהיר, ולרכישה של רהיט חדש במקום בתוך כמה חודשים בלבד מהקנייה. מעבר לכך, הוא חושף את בני הבית לסכנות שונות כמו פציעה ממסמרים שלא במקומם, הריסה של הרהיט ושבירה שלו בזמן השימוש, ועוד.

לכן, חשוב מאד שהרהיטים שתרכשו יהיו בראש ובראשונה איכותיים, עמידים, ועשויים היטב כדי שיספקו עבורכם שלווה ונוחות, ולא להפך. עבור מגוון של רהיטים איכותיים, מומלץ להיכנס אל https://store.ida-home.co.il.

 

איך נוכל להיות ביטוחים שהרהיטים איכותיים?

 

בדקו את החומר והריפוד

קודם כל, ערכו מחקר על החומרים מהם הרהיטים עשויים. בדקו את העמידות שלהם למשך שנים, את הרמה בה הם צוברים לכלוך, את התגובה שלהם למים והאם הם מתנפחים ומתבלים מכך. אם יש בד או ריפוד לרהיט, כדאי לבדוק את הסוג ואת העובי וההדבקה שלו על הרהיט. כל אלה יוכלו לעזור לכם להבין האם החומרים והריפוד של הרהיטים, הם איכותיים ועמידים בפני נזקי היום – יום והשנים.

 

סובלנות לחומרי ניקיון

נקודה שנייה שיכולה לעזור להבטיח רהיטים איכותיים, זה האפשרות לנקות אותם במידה ואלו מתלכלכים, התגובה שלהם לחומרי ניקוי ולמים. רהיטים שלא פשוט לנקות אותם או שאפילו לא אפשרי לנקות אותם עם כימיקלים – יביאו לתוצאה לא איכותית ולכך שתידרשו להחליף אותם בתדירות גבוהה.

 

החיבורים והמבנה של הרהיט

אתם כמובן לא אדריכלים ולא מהנדסי בניין, אבל כל אחד מאתנו יכול לבחון לפי האינטואיציות וההיגיון שלו את הבנייה של הרהיט וחוזק החיבורים שלו. בדקו האם הרהיט מתפרק בקלות, והאם הוא מודבק, ממוסמר או משודך בלבד. האופן בו הרהיטים הורכבו, משפיע מאד על האיכות והעמידות שלהם וגם אם העטיפה יפה ונראית לכם איכותית – חשוב לבחון זאת היטב מבפנים.

 

הצביעה והגימור של הרהיט

לבסוף, נסו לבחון היטב את הגימור והמראה החיצוני של הרהיט – זה יכול להגיד לכם הרבה על כמה מאמץ הושקע בעבודה והאם העבודה היתה איכותית. בדקו אם יש כתמי צבע, טיפות צבע שהתייבשו, או אפילו משטחים שלא שויפו ברמה מספקת, והותירו משטחים גסים ומחוספסים על הרהיט. הגימור, השיוף והצביעה של הרהיט, יוכלו לספר לנו הרבה על מה היא העמידות שלו וכמה הוא הולך לספוג שריטות וחבלות.

ריהוט איכותי

תוכן עניינים