יהלומים הם לנצח: 4 תכשיטי יהלומים שכולם אוהבים

יהלומים הם לנצח. זו אומנם קלישאה שחוקה, אך אין נכונות ממנה. ולמה יהלומים הם לנצח? כי מדובר באבן תכשיט קלאסית, אופנתית ורלוונטית תמיד. וגם כי יהלום הוא החומר החזק ביותר בטבע, שלא נסדק, נשבר או מתקלקל לעולם. יהלום הוא למעשה מינרל שעשוי מפחמן בלבד.

הוא נחשב למינרל החזק ביותר בטבע, ולכן משתמשים בו גם לליטוש בתעשיות שונות, ולא רק בתכשיטים שכולנו מכירים. רוב היהלומים שאנו רואים הם בגווני צהוב ולבן, כאשר ככל שהיהלום לבן יותר, הוא נחשב לנקי ויקר יותר. יש בטבע גם יהלומים צבעוניים, אך הם נחשבים לנדירים מאוד. צבע היהלום הנדיר ביותר הוא אדום, שקיים בערך 1 ל1000000.

תכשיטי יהלומים נחשבים מאז ומעולם ליוקרתיים וסמליים. בגלל חוזקו של היהלום והעובדה שהוא לא מאבד את צורתו או צבעו, יש כיום תכשיטי יהלומים שהם כבר בני 1000 שנה ואפילו יותר. אבל יהלומים כבר מזמן אינם נחלתם של מלכות ונסיכים, ונשים רבות עונדות תכשיטי יהלום שונים באופן קבוע.

עגילי יהלום, בדרך כלל עגולים וצמודים לאוזן, הם תכשיט שנחשב לקלאסי ומלא סטייל. העגילים מגיעים בגדלים שונים, החל מעגילים שמשובצים ברסיסי יהלום קטנטנים וכלה בעגילים שעשויים עם שיבוצי יהלומים גדולים ובולטים. בזכות המגוון הרחב של עגילי יהלום והעובדה שהם קיימים כמעט בכל תקציב, ניתן למצוא אותם אצל נשים בכל מעמד ובכל גיל. מתלבטת? אין סיבה. עגילי יהלום זו קנייה שלא תתחרטי עליה. וגם אם כן, דעי שיהלומים לא מאבדים מערכם, כך שתמיד תוכלי להחליף זוג עגילים שקנית בעבר בזוג חדש שאת אוהבת יותר. להזמנת עגילי יהלומים.

טבעות יהלום הן טבעות זהב שמשובצות ביהלומים בעיצובים שונים. טבעות כאלה נפוצות מאוד בטקסי אירוסין בין בני זוג, אך ניתנות גם כמתנות בהזדמנויות שונות וחגיגיות. ניתן למצוא בשוק היהלומים מגוון כמעט בלתי נגמר של טעות יהלום, החל מעיצובים קלאסיים שקיימים בשוק כבר שנים על גבי שנים, דרך עיצובים טרנדיים שנובעים מצו האופנה האחרון. כולנו מכירים את התמונות המפורסמות של טבעת נוצצת על האצבע, כשברקע זוג מאוהב ומאושר. זוהי דרך פופולרית  לבשר על הצעת נישואין, שכמעט תמיד מלווה בטבעת יהלום.

שרשראות יהלומים יכולות להיות עדינות מאוד, כאשר מדובר בשרשרת דקיקה שמשובץ עליה יהלום קטנטן כתליון. השרשראות מגיעות פעמים רבות יחד עם עגילים או צמיד תואמים, וסט כזה מייצר מראה הרמוני לחובבות הלוק האחיד, המוקפד והמסודר. לעומתם, כל מעריצת סרטי הוליווד מכירה גם את ענקי היהלומים. מדובר בשרשראות נוצצות, מלאות צבע, כבדות למראה ועשירות באבני יהלום שונות. אלה שרשראות בשווי מיליוני דולרים, שנשמרות בכספות ומוצגות לציבור לעיתים רחוקות. ואנחנו? בינתיים נסתפק בתכשיטי יהלומים צנועים יותר, ונזכור שתמיד יש לנו לאן לשאוף.

תכשיטי יהלומים

תוכן עניינים