מה עדיף לחגוג במסעדה או באולם אירועים

אם אתם מתכננים לערוך אירוע קטן כלשהו (50-130 אורחים) ומתלבטים בין מסעדה ובין אולם אירועים – בטח תשמחו לדעת שהחלטנו להרים את הכפפה עבורכם ולספק לכם תשובה אחת ולתמיד. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא כדי לגלות את התשובה. יש סיכוי לא רע שהיא תפתיע אתכם כי אנחנו בעצמנו לא האמנו לתוצאות.

 

מחיר

אמנם כולם חושבים שהמחיר הוא השורה התחתונה אבל במציאות מדובר בשיקול משמעותי, כך שהחלטנו שמגיע להתייחס אליו דבר ראשון. חשוב לזכור שבאולם אירועים התשלום נעשה ללא הלימה לאיכות של השירות שאתם מקבלים, כך שאין שום קשר למשל בין איכות הצוות ואיכות המנות שאתם מקבלים ובין המציאות.

לרוב באולמות אירועים אתם משלמים סכום קבוע על מנה ואתם לא בדיוק יודעים למה. לעומת זאת, במסעדה (כמו מסעדת התרנגול הכחול שהיא מסעדה לאירועים בתל אביב שמשמשת כדוגמה) אתם יודעים בדיוק מה כולל התפריט ומה מחיר המנות בפועל, כך שאתם יכולים להשוות ולראות שלא עבדו עליכם.

 

שירות

סיבה נוספת שבגינה כדאי לבחור במסעדה כדי לקיים אירועים היא השירות. באולמות אירועים לרוב הצוות אינו מנוסה (למשל המלצרים הם סטודנטים במקרה הטוב ותיכוניסטים במקרה הרע), כך שאתם משלמים את המחיר מבחינת השירות. לעומת זאת, במסעדה שפועלת במהלך כל שעות היום ומגישה ארוחות בוקר, צהרים וערב הצוות צובר ניסיון וידע שאתם יכולים ליהנות ממנו.

בואו ניקח מקרה קיצון. אתם או האורחים שלכם מתכננים נסיעה לחו"ל אחרי האירוע. אם תבקשו מצוות של אולם אירועים להזמין מוניות לבן גוריון כנראה תתקלו בהרמת גבה, פשוט כי הם עוד לא נתקלו בבקשה מוזרה כמו זאת. עם זאת, במידה ותבקשו את אותו הדבר מצוות של מסעדה (בעיקר מסעדה במיקום מרכזי כמו תל אביב) לרוב תיענו בחיוב ותקבלו את מבוקשכם.

 

אוכל

כולם כבר יודעים ש"הצבא צועד על קיבתו" אבל מסתבר שהוא לא לבד. גם באירוע האוכל נחשב לאלמנט חשוב אם לא העיקרי. המשמעות היא שאסור לכם להתפשר ולחגוג במקום הטוב ביותר מבחינה קולינרית – מסעדה. הסיבה לכך היא שבאולמות אירועים תקבלו אוכל סטנדרטי שפונה למכנה הנמוך המשותף הנמוך ביותר, אבל במסעדה תיהנו ממנות שף שמבוססות על חומרי גלם משובחים.

אמנם הטרנד של רבע עוף ובורקס הסתיים (לשמחתנו) אי שם בשנות ה-70 של המאה שעברה, אבל גם כיום נדיר למצוא באולמות אירועים מאכלים מיוחדים שיש רק במסעדות, למשל: פולנטה מתירס טרי, טרטר טונה מפנינים של קוויאר שחור, ריזוטו שכולל ציר מפטריות כמהין ועוד.

 

לסיכום

בשורה התחתונה – אם אתם מתכננים אירוע ורוצים שהוא יהיה איכותי במיוחד, כך ש"אפקט הוואו" יישאר בלב האורחים עוד זמן רב כדאי שתזמינו מקום במסעדה. אמנם לא כל מסעדה ערוכה לקיום אירועים, אבל אלו שכן מבטיחות שלכם ולאורחים תהיה חוויה בלתי נשכחת שתשאיר חיוך מאוזן לאוזן.

למידע ופרטים נוספים: https://mamy-le.co.il.

אולם אירועים

תוכן עניינים