קורס מדריכות ספורט לנשים בהריון או לאחר הלידה

יותר ויותר נשים כיום שנמצאות בהריון או לאחר הלידה מעוניינות לשמור על בריאותן ועל בריאות העובר באמצעות ספורט, כמו גם לחזור לגוף שהיה להן טרם הלידה. לכן, קורס מדריכות ספורט לנשים לפני ואחרי לידה מאפשר לשנות את חייהן של נשים – באופן חסר תקדים.

ספורט בהריון

חשיבות ספורט בהריון או לאחר הלידה

נשים רבות מבינות כיום את החשיבות הרבה בביצוע של פעילות ספורטיבית תוך כדי ההיריון ולאחר הלידה, זאת משום שיש לכך יתרונות רבים הכוללים בין היתר הפחתה בעלייה במשקל, מניעת כאבים בגב ובאגן וממחקרים רבים שנעשו מראים כי במידה ואישה אשר יש לה הריון תקין ואשר מבצעת כל סוג של פעילות גפנית יכולה להפחית את הכאבים בזמן הלידה עצמה ולהתאושש מהר יותר מאישה אשר לא הייתה פעילה בזמן ההריון. בנוסף, נשים רבות מעוניינות לחזור לגוף שהיה להם טרם הלידה ולכן מחקרים מוכיחים כי לאחר קבלת אישור רופא ניתן לחזור ולבצע פעילות ספורטיבית באופן מדוד ומפוקח ובכך לחזור לגוף הקודם באופן הבריא והנכון ביותר. על כן, למידה של קורס מדריכות ספורט לנשים בהריון או לאחר הלידה נחשב לקורס מבוקש ביותר לאור ההיענות הגבוהה בשנים האחרונות של נשים אשר מעוניינות לקבל הדרכה צמודה לכל אורך ההריון וגם לאחריו.

קורס מדריכות נשים ספורט לנשים במכללת לינק   

הכשרת נשים כמדריכות לפעילות גופנית לנשים בהריון ואחרי לידה כוללת קורס מיוחד (בלינק לימודים) אשר מתמקד בעקרונות והנחיות לעבודה עם נשים, כמו גם תהליך הלידה וביצוע שלל תרגילים אשר נועדו לחיזוק שרירי האגן, הבטן והגב לפני ואחרי הלידה. בנוסף בקורס נלמד מתי אפשר לשוב לפעילות גופנית לאחר משכב לידה, כמו גם לקבל כלים פרקטיים ומעשיים הכוללים בין היתר לימודי תנועה, חיזוק הגוף, פעילות במים ועבודה עם שרירי הבטן ורצפת הארן. בנוסף, מאחר ומדובר בנושא רגיש ביותר של נשים בהריון אשר זקוקות לסוג ספציפי מאוד של פעילות בהתאם למצבן הלימודים כוללים גם לימודי אנטומיה, פיזיולוגיה, תזונה וייעוץ להנקה וזאת על מנת להעניק מעטפת שלמה של שירותי עבור נשים בתקופה הרגישה והמרגשת הזאת. מכללת לינק מאפשרת ללמוד את הקורס הזה עבור נשים שיש להן רקע בעולמות הנוגעים להריון ולידה, כמו גם מדריכות ספורט אשר מעוניינות להתמקצע ספציפית בתחום וזאת על מנת שהן תוכלנה להעניק את הטיפול הטוב ביותר עבור הנשים המתאמנות אצלהן. על כן, תנאי הקבלה לקורס מחייבים תעודת הדרכה בתחום הספורט וכן אישור רפואי המעיד על בריאות תקינה, זאת משום שהקורס משלב הן פן פרקטי והן פן מעשי. למסיימות את הקורס מובטחת קריירה מרתקת ומאתגרת, אשר בכוחה להשפיע באופן דרמתי על חייהן של נשים אחרות במהלך ואחרי התקופה המרגשת ביותר בחייה של כל אישה.

תוכן עניינים