מהי הפרוצדורה לניסור בבטון

לפני שתתחילו בתהליך הניסור חשוב שתבדוק אודות התהליך וסוג העבודה שלכם, כדי שכאשר תפגשו עם איש המקצוע, תדעו מהם המחירים ואת אופן התהליך שמצפה לכם. במאמר הבא נסביר על הפרוצדורה של תהליך הניסור, מהם הדגשים בניסור ומהם העלויות הבסיסיות של פרויקט כזה.

 

מהו ניסור בבטון?

אנו צריכים ניסור בבטון בתחומים רבים בביתנו ובמבנים שונים. ניסור בבטון נעשה כאשר אנו מעוניינים לנסר בקיר ביתנו, לנסר בתקרה, לשנות את מבנה הריצפה, לנסר לצרכים כמו בניית מרפסת או מעלית ועבודות ניסור כלליות אשר משמשות אותנו בשיפוץ או שינוי של הבית.

 

מכשירי הניסור לצורך העבודה

ציוד לניסור בטון המדויק ביותר הוא מכשיר ניסור ידני. יתרונותיו של מכשיר זה מעבר לדיוק הם שהוא קומפקטי, נוח ומשאיר פחות לכלוך והרס באזור הניסור. המכשיר הידני מגיע למקומות קטנים שהמכשירים המאסיביים לא מגיעים אליהם. קיימים מכשירים גדולים יותר אשר מיועדים לעבודות בטון שלוקחות יותר זמן ובעלות שטח עבודה גדול יותר.

 

אופן העבודה

בעת העבודה בבטון יש לשים לב לכמה דגשים לעבודה איכותית ונקייה ככל האפשר. הדגש הראשון הוא דיוק בעבודה שלעיתים יבוא על חשבון זמן העבודה אך ייתן עבודה נקייה שלא תוביל לנזק באזור שמסביב לניסור. הדגש השני הוא התאמת הניסור לעבודה- קיימות עבודות רבות שניתן לבצע במבנה ועל בעל המקצוע להתאים את סוג העבודה ללא התחשבות ברווחיות שלה. בעל המקצוע צריך להיות מקצועי כך שהמכשיר ואופן העבודה יותאמו באופן מדויק לסוג העבודה.

 

ייעוץ מבעל מקצוע

לשם ביצוע העבודה ובחירת המכשירים לסוג העבודה יש להזמין בעל מקצוע בעל ניסיון ויושרה שיעניק לכם הצעת מחיר עבור המשימה. על בעל המקצוע להתאים את הצעת המחיר לסוג העבודה לפי משך העבודה על הפרויקט, סוגי הכלים בהם ישתמש ועוד. הצעת המחיר צריכה להיות הוגנת בהתאם לפרויקט ומומלץ לעשות עבודת בית ברחבי הרשת לגבי אופי העבודה שתרצו לבצע.

 

עלות הפרוצדורה

העלויות של עבודות ניסור הבטון נעות בין 170 ש״ח ל-500 ש״ח תלוי במיקום של הניסור. המחיר הוא מחיר בסיסי שיעלה בהתאם לסוג העבודה שתרצו לבצע, גודלה ומורכבותה. לרוב המחיר ישתנה לפי עובי הבטון שינוסר, אורכו וגודלו של החתך. הסכום יקבע לפי מספר המטרים שיכללו בעבודה וכך ייעשה החישוב הסופי. במקרים בהם הניסור יהיה באזור בעייתי או שבעל המקצוע יאלץ להשתמש בכלים מתקדמים המחיר יעלה.

כיום רוב המבנים נבנים מחומר הבטון. תהליך הניסור בבטון כאשר מדובר בבית שלנו צריך להיעשות באופן מדויק שלא יפגע במבנה הבית. חשוב להתייעץ עם בעל מקצוע שישים לב לכל הדגשים בעת עבודה מהסוג הזה- החל מדגשי בטיחות ועד דגשי עבודה וניקיון. תפגשו עם איש מקצוע בביתכם והוא ייתן לכם הצעת מחיר הוגנת ומקצועית עבור הפרויקט שלכם.

ניסור בטון

תוכן עניינים