עורך דין רשלנות רפואית מומלץ

עברתם הליך רפואי ונגרם לכם נזק? יכול מאד להיות שמדובר ברשלנות ובמקרה הזה אתם זכאים לפיצויים לפי חוק. כספיים פיצויים אלה יכולים להיות מאד משמעותיים עבורכם, או עבור הקרובים שלכם שנפגעו כי הם יסייעו בשיקום ובהמשך טיפול. אם אתם חושבים על כך אנחנו ממליצים ליצור קשר בהקדם עם עורך דין רשלנות רפואית שעוסק בתחום. להמלצה על משרד עורכי דין מהמובילים בתחום לחצו כאן >>>

 

איך תבחרו עורך דין לענייני רשלנות רפואית?

הבחירה בעורך דין היא מאד חשובה. במקרה הזה אתם תרצו לבחור במישהו מקצועי, מנוסה ובעל מוניטין שיש לו גם את הרגישות הנדרשת במצב כזה.

עורך דין לתביעת רשלנות רפואית צריך לדעת לקרוא את התיק הרפואי, ולכן צריך להיות לו גם יד מקיף בתחום הרפואה ולהכיר את המונחים הרפואיים הרלוונטיים. הוא צריך לדעת לשאול את השאלות הנכונות על מנת לבנות תיק. עורך דין טוב גם ידע לאיזה מומחים רפואיים לפנות על מנת לגבש את התביעה.

 

אז איך תבחרו עורך דין המתאים לכם?

הנה כמה כללי אצבע לבחירת עורך דין רשלנות רפואית

1. ביחרו בעורך דין מומחה – שזו המומחיות שלו ותחום ההתמחות שלו. עורכי דין אלה בקיאים בחוק וגם ראו מקרים רבים. עורכי דין מנוסים ובעלי מוניטין הם לרוב גם חדים וחכמים והם ידעו כיצד לנהל את התביעה על הצד הטוב ביותר. לכן חשוב לחפש עורך דין עם המלצות רבות, שעובד כבר שנים רבות בתחום. התרשמו מעורך הדין ומרמת הכריזמה שלו. חשוב שזה יהיה מישהו שיכול להלחם עבורכם ותרגישו שאתם סומכים עליו. שימו לב שתבחרו עורך דין עם נסיון יצוגיי במוסדות השונים כגון המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח, מס הכנסה ומשרד הביטחון.

 

2. ביחרו עורך דין בעל אינטליגנציה רגשית – פעמים רבות תביעות רשלנות רפואית מלוות בהרבה רגש. בין אם אתם תובעים עבור עצמכם או עבור אחד מקרובי המשפחה שלכם אתם עלולים להמצא במצב רגשי ולפעמים גם פיזי מורכב. לכן עורך דין עם יכולת הכלה ורגישות למצבכם יכול לוודא שהתהליך שתעברו יהיה מקיף וממצה תוך כדי שמירה על רגישות.

 

3. ההתאמה אליכם – בפגישה הראשונה נסו לבחון האם זה יהיה עורך הדין המתאים עבורכם ועבור המקרה שלכם. שאלו את עצמכם אחרי הפגישה הראשונה – האם יש בניכם כימיה וקל לכם לשוחח? האם עורך הדין מפגין ידע בסוג המקרה? האם אתם חשים אמינות בשיח איתו?

 

הקפידו גם להבין מהפגישה הראשונה את העניינים הכספים – מהו שכר הטרחה? מתי וכיצד ישולם? אלה שאלות חשובות וחשוב שיהיה לכם גם את המידע הפיננסי לפני שתקבלו החלטה.

עורך דין רשלנות רפואית

תוכן עניינים