רעיונות שווים ליום גיבוש לחברה

שבירת שגרת העבודה באמצעות יום גיבוש לעובדי החברה תאפשר להעמיק את ההכרות בין העובדים וכן לגבש. במדריך הבא נציג בפניכם רעיונות שווים ליום גיבוש לחברה, אותם תוכלו לאמץ לחברה שלכם.

יום גיבוש לחברה – הגיע הזמן לצאת משגרת העבודה

שגרת העבודה הסיזיפית מובילה לא פעם לתחושה של מועקה ועייפות החומר מצד העובדים, מה שמתבטא לא פעם ברצון לעזוב את מקום העבודה או לצאת לימי חופשת מחלה. למעשה, מחקרים בשוק העבודה מצאו כי ככל שרמת הגיבוש בין העובדים גבוהה יותר, כך הנאמנות והתחושה של הערך האישי המתקבל כתוצאה משהייה בקבוצה עולה. לכן, עליכם כמעסיקים מוטלת החובה להעניק לעובדים לפחות אחת לתקופה יום גיבוש, במהלכו יוכלו העובדים להכיר האחד את השני טוב יותר,כמו גם את השדרה הניהולית של החברה. לצורך כך, אספנו בעבורכם מספר רעיונות שווים אותם תוכלו לאמץ לקראת יום הגיבוש.

יום גיבוש

רעיונות שווים ליום גיבוש לחברה

  • טיול בירושלים – עיר הבירה של ישראל מהווה הזדמנות מצוינת להעניק לעובדים יום גיבוש חוויתי ומגבש, החל מטיול מאורגן אותו ניתן לעשות באמצעות מדריך צמוד או תכנון יום גיבוש אשר כולל הפעלות שונות בהן ניתן להעניק לעובדים הזדמנות להכרות מעמיקה יותר האחד עם השני. אופציה נהדרת ליום גיבוש בעיר היא הזמנה של מתנפחים להשכרה בירושלים. המתנפחים אותם תוכלו להשכיר ישמשו את המבוגרים לצורך השתטות וחזרה לילדות, כאשר המתנפחים עצמם הם מתנפחי ענק הכוללים בי היתר מתנפחים של אקסטרים ובשילוב מים, ולכן מדובר בהזדמנות נהדרת להשיב את העובדים לילדות ולהעניק חוויה בלתי נשכחת הנערכת בעיר הבירה של ישראל.
  • סדנאות – יום גיבוש לעובדים יכול לכלול סדנאות מיוחדות ומקוריות ממנטורים מובילים בתחומם. את ההרצאות ניתן להעביר בסגנון TED או לאפשר לעובדים להעביר הרצאות בנושאים המעניינים אותם בפן האישי, כך שלמעשה יום הגיבוש מאפשר לא רק ללמוד לעומק אודות נושאים שונים אלא גם להכיר את תחומי העניין של כל עובד, באופן פרטני. את הסדנאות ניתן לקיים הן במשרד או בחדר כינוס אותו ניתן להשכיר מראש לטובת האירוע, מבית מלון. אם תרצו להגדיל ראש, תוכלו לסגור לעובדים יום במלון המשלב הרצאות ולאחר מכן שהייה בבריכה או במתקני המלון, אולם מדובר בתוספת תשלום אותה יש לקחת בחשבון לקראת תכנון יום הגיבוש.
  • טיול רייזרים – טיול רייזרים הוא טיול אקסטרים אותו ניתן לספק לעובדים במסגרת יום גיבוש. מדובר בטיול מהנה במיוחד הנעשה באמצעות רייזרים, כלי שטח איתו ניתן לנוע בהרים במהירות, כאשר בכל כלי יושבים כשני עובדים אשר עברו הסמכה לנהיגה ע"י מדריכים מקצועיים. באמצע יום הגיבוש ניתן לספק לאורחים ארוחת צהריים קלילה או ארוחת בשרים אותה ניתן לקבל באמצעות חברה מקצועית או מעשה ידם של העובדים.
תוכן עניינים