סידור טוף לגינה

מחפשים שירותי סידור טוף לגינה? ריכזנו עבורכם את הגננים וחברות הגינון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של המקצוענים, הזמינו עכשיו:

אבני טוף יכולות להיות פתרון מעולה עבור כל סוג של גינה או חצר. במאמר הבא נסביר מה כולל התהליך המלא של סידור טוף לגינה, איך מבצעים אותו ועם מי אפשר להתייעץ בכל מקרה של דילמה או התלבטות אחת הדרכים לשדרג את הגינה היא לשלב בה סוגים שונים של אבנים. באמצעות אבנים שלא דורשות תחזוקה, לא צריכות הדברה וגם לא תלוית בהשקיה, ניתן לשדרג משמעותית את הגינה ועדיין לחסוך בהוצאות. יתרה על כך, האבנים מושלמות לגינה בישראל כי הן מתאימות לכל מזג אוויר והוצאה חד פעמית עליהן הופכת מהר מאוד להשקעה משתלמת.

 

למה לבחור סידור טוף לגינה?

הבעיה היחידה היא שיש סוגים שונים של אבנים לבחור מתוכן. אז כדי ליהנות מהיתרונות של סידור אבנים גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך, צריך לבחור אותן לפי שיקולים אובייקטיביים. כך רואים באופן ברור ומלא את היתרונות של סידור טוף לגינה. ספציפית עם אבני טוף, כל היתרונות של הסידור מתגלים בתור סיבה מעולה להציב את השירות המקצועי הזה בראש סדר העדיפויות שם גל בעלי גינות פרטיות וגם של מי שאחראיים על עיצוב גינות ציבוריות.

 

היתרונות של סידור טוף לגינה פרטית

הגינה הפרטית היא המקום המושלם שבו רואים את היתרונות של סידור אבני טוף. באמצעות סידור טוף לגינה ניתן להפוך את החלל הזה למקום שנעים יותר לשהות בו ולאזור משחקים מושלם עבור המשפחה והילדים. במקביל, אבני הטוף משמשות לסידור של הגינה ובהוצאה נמוכה ניתן להיעזר בהכן כדי לקבוע מה יהיו האזורים השונים בגינה. ספציפית בגינה פרטית שבה המקום בדרך כלל מוגבל, סידור טוף לגינה הוא כנראה הפתרון האידיאלי.

 

דגשים לסידור נכון של אבני טוף בגינה

התנאי לניצול כל היתרונות השונים של אבני טוף בגינה הוא לסדר אותן נכון. כדי לסדר נכון את האבנים, צריך להחליט מראש איפה בדיוק מממקמים אותן ומה יהיה לידן. לאחר מכן, מסתכלים על השילוב של אבני הטוף עם הצמחיה ומקבלים הצעת מחיר מסודרת מבעלי מקצוע. עוד חשוב להתאים את התוצאות של סידור טוף לגינה לאופן שבו משתמשים בה. אם לדוגמא יש בגינה ילדים שמשחקים יחפים, צריך לזכור שיהיה להם קשה ללכת על אבני הטוף בלי נעליים מתאימות.

 

היתרונות של סידור טוף לגינה ציבורית

אי אפשר לדבר על היתרונות השונים של סידור אבני טוף, בלי להזכיר את המאפיינים של הגינה הציבורית. בגינה הציבורית רואים היטב את היתרונות של האבנים האלה מבחינת היכולת שלהן להשתלב בעיצוב הכללי, להחליף את האווירה, לרענן את השגרה ואף לחסוך בהוצאות עבור העירייה. אם עירייה או רשות מקומית לא רוצות לחרוג מהתקציב שלהן מבחינת השקיה ולא מעוניינות לגבות יותר כסף על ארנונה מהתושבים, אבני טוף עם או בלי עוד צמחים ופרחים ייתנו את המענה המקיף ביותר.

 

סידור טוף לגינה – כך עושים זאת נכון

סידור טוף לגינה מחייב מעורבות מקצועית. בשלב הראשון צריך להכין את הקרקע, להחליט איך בדיוק מנכשים עשבים ואולי לבצע הדברה וחיטוי שלה כדי שלא תגדל עוד צמחיה שתפגע בנראות של האבנים ובפונקציונאליות שלהן. בשלב הבא, ניתן להיכנס אל עובי הקורה ולהחליט על השלבים השונים של סידור טוף לגינה לפי המטרות הדקורטיביות שאותן מנסים להשיג.

כך למשל ניתן להשלים את התהליך של סידור טוף לגינה לפי מטרות דקורטיביות ספציפיות: להחליט על סגנון עיצוב מודרני בגינה שיש בה בעיקר צמחיה מלאכותית, או ללכת על סגנון עיצוב קלאסי בגינה שיש בה לא רק ערוגות של פרחים אלא גם עצי דקל ועוד עצים גבוהים אחרים. בכל אחד מהמקרים האלה, האופן שבו מתכננים את התהליך של סידור טוף לגינה ישפיע על התוצאה הסופית הרבה יותר מכל דבר אחר.

 

סידור טוף לגינה בצורה מקצועית

מעורבות של גנן מקצועי מייקרת במעט את התהליך של סידור טוף לגינה, אבל היא גם משתלמת מאוד. זהו הפתרון האידיאלי עבור מי שמעוניינים לנצל את אבני הטוף בגינה שלהם על הצד הטוב ביותר ולהשיג יתרונות בהשוואה לצמחים או פרחים. חוץ מזה, אם ממילא יוצרים קשר עם גנן כדי לקבל הצעת מחיר מסודרת לגבי האופן שבו משלימים את התהליך של סידור טוף לגינה בצורה מקצועית – אפשר כבר לנצל את זה על מנת להתייעץ איתו לגבי צמחים ופרחים נוספים.

 

כמה עולה להוסיף אבני טוף לגינה?

העלות של סידור טוף לגינה מושפעת מגורמים שונים. היא נקבעת לפי גודל הגינה במ"ר, לפי סוג אבני הטוף שאותן בוחרים, לפי השאלה מי אחראי על אספקה של האבנים (הגנן או הלקוח) וכן הלאה. אם רוצים לחסוך בהוצאות, ניתן לקבל הצעת מחיר מסודרת שכוללת את אספקת אבני הטוף המתאימים לגינה ממשתלה ולאחר מכן סידור שלהן. אבל במידה והסידור של אבני הטוף דורש מיומנות גבוהה ועבודה טכנית רבה, זה כמובן עשוי לייקר מעט את הפרויקט.

 

באיזה גינה אפשר לשלב אבני טוף?

אבני טוף יכולות להשתלב בכל סוגי הגינות. הן מתאימות לגינה פרטית של בית צמוד קרקע, לדירה שנמצאת בקומה הראשונה ויש לה גינה קטנה או למקומות גדולים כגון פארקים ומוסדות ציבור. במידה ומשתמשים באבני טוף בגינה ציבורית, אפשר לנצל את היתרונות שלהן כדי להפריד בין אזורים שונים ועל מנת לתחום אותם.

אמנם אין בעיה פיזית ללכת על האבנים, אבל הנוכחות שלהן במרחב הציבורי עושה את העבודה ומייצרת הרתעה. מעבר לכך, האבנים נראות נהדר לכל אורך השנה והן לא סופגות נזקים או בלאי גם בחורף, אחרי ירידת גשמים או בעקבות חשיפה ממושכת לגשמים, רוחות ומשקעים.

 

תוכן עניינים