התקנת גדר חיה

מחפשים התקנת גדר חיה? ריכזנו עבורכם את הגננים וחברות הגינון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של המקצוענים, הזמינו עכשיו:

התקנה מקצועית של גדר חיה חייבת להתבצע על ידי גנן מיומן ומנוסה. במאמר הבא נסביר מה כולל התהליך של התקנת גדר חיה, לאן הוא מתאים, מה היתרונות של גדר חיה לעומת גדר רגילה וכמה כל זה אמור לעלות גדר חיה היא פתרון אידיאלי עבור שלל מטרות וצרכים. באמצעות התקנת גדר חיה ניתן לשדרג את חלל החוץ ולהתאים את הגינה לטעם האישי של בעלי הנכס או בני המשפחה. למרות שמדובר על גדר לכל דבר ועניין מבחינת זה שקשה לעבור אותו ובכל הנוגע לכך שהיא מונעת הסגת גבול, השימוש בצמחיה מייחד ומשדרג אותה משמעותית.

 

מתי אפשר לבצע התקנת גדר חיה?

התקנת גדר חיה יכולה להתבצע בכל שלב של תחזוקת הגינה. אפשרות אחת למשל היא לתכנן מלכתחילה את הגינה כך שבחלק החיצוני שלה תהיה גדר חיה, בעוד אפשרות אחרת היא להוסיף את הגדר החיה לאחר שתילת צמחים ופרחים. כמו כן, ניתן לתאם התקנת גדר חיה מול בעלי מקצוע בגלל צרכים קונקרטיים: גידור החצר כדי שהילדים לא יעברו, הפרדה אסתטית מול השכנים, שיפור תחושת הביטחון האישי וכן הלאה.

 

כמה עולה התקנת גדר חיה?

העלות של התקנת גדר חיה אינה קבועה אלא דינאמית. היא מושפעת משורה ארוכה של פרמטרים ועל קצה המזלג ניתן להזכיר גורמים שונים שקובעים אותה: החל מגודל הגדר, דרך סוג הצמחיה שבה משתמשים ועד רמת הנגישות של אזור ההתקנה. כך למשל התקנת גדר חיה בחצר פתוחה ונגישה שקל להגיע אליה, תהיה זולה יותר מאשר התקנה של גדר דומה סביב מרפסת או בקומות גבוהות.

 

מה נדרש כדי לבצע התקנת גדר חיה?

היתרון של התייעצות עם בעלי מקצוע בא לידי ביטוי בכך שניתן לרכז את כל השאלות תחת קורת גג אחת. אם מנסים למשל להתקין גדר חיה לבד, מגלים מהר מאוד שמדובר במשימה מורכבת שגם דורשת לא מעט מאמץ פיזי והוצאות כספיות. אבל אם פונים אל גנן מיומן שמגיע מהתחום ומכיר אותו, ניתן לנצל את ההכוונה המקצועית כדי לשאול אותו איזה סוג של גדר חיה הכי תתאים לכל חומה או קיר ומה צריך כדי להשלים את התהליך.

ברוב המקרים, התקנת גדר חיה היא חלק מתהליך ארוך יותר שכולל בתוכו הכנות מקדימות ויישום שלהן בשטח. חשוב לדוגמא לתכנן מראש את ההשקיה של הגדר, לחשוב איפה בדיוק היא אמורה לעבור ולהבין איזו השפעה תהיה לה על הקיר או הגדר הקיימת. אם רוצים ליהנות מהיתרונות של התקנת גדר חיה, השיקולים הללו חשובים.

 

התקנת גדר חיה גם במקומות ציבוריים

שירות מקצועי של התקנת גדר חיה יכול להתאים גם ללקוחות פרטיים וגם ללקוחות עסקיים. לצד לקוחות כאלה שמתאמים התקנה של הגדר למשל בחצר, בגינה, בכניסה לבית, במרפסת או בלובי של בית העסק, יש מקומות ציבוריים שמנצלים אותה משיקולים של אסתטיקה ופונקציונאליות. במקרים כאלה, מי שמזמין את השירות הוא גוף מוניציפאלי וגם לו יש תפקיד חשוב בבחירת הגנן המתאים.

 

איך בוחרים חברת גינון?

התקנת גדר חיה מורכבת יותר משירותים אחרים שניתנים על ידי חברת גינון. בעוד שתילת צמחים ופרחים למשל מתבצעת באופן חד פעמי בלבד, התקנת גדר חיה היא חלק משירות שמחייב תחזוקה, גיזום, סידור וכן הלאה. אז כדי ליהנות מהיתרונות של הגדר החיה, חשוב לבחור חברת גינון שמסוגלת לבצע פעולות כאלה ויודעת גם לתאם אותן מול הלקוח בתקציב הגיוני.

 

תחזוקה של גדר חיה בצורה עצמאית

אחת הדרכים לחסוך בהוצאות גם אחרי התקנת גדר חיה היא לתחזק אותה לבד. כך מפקידים את הפעולה הרגישה של ההתקנה בידיים של בעלי מקצוע, אבל לוקחים אחריות על התחזוקה מבחינת גיזום ודישון. כמובן שגם פה רצוי לערב גנן אחת לתקופה מסוימת על מנת לא לגרום נזקים לגדר החיה, אבל לרוב זה לא ידרוש יותר מדי מאמץ.

 

איפה רואים דוגמאות של גדר חיה לפני שמתקינים אותה?

תיאום של שירותי התקנת גדר חיה מול בעלי מקצוע כולל השראה מפרויקטים דומים אחרים. באמצעות דוגמאות של גדר חיה בבניין מגורים אחר, אצל השכנים או בקטלוגים של חברות גינון מקצועיות, קל יותר לתכנן את הפרויקט וגם להתאים אותו לתקציב. מעבר לכך, צריך לזכור שיש סוגים שונים של גדרות וצמחיה שבה אפשר להשתמש. אז כדי לא להתאכזב מהתוצאות, בוחרים היטב את האופן שבו מבצעים את ההתקנה של הגדר החיה ונהנים ממנה גם עכשיו וגם בעתיד.

 

התקנת גדר חיה – האם יש על זה אחריות?

בעלי בתים שואלים את עצמם לעיתים קרובות איזו תקופת אחריות ניתן להשיג על שירות מהסוג של התקנת גדר חיה. על פניו, אחריות כזו אינה אפשרית כי הגדר עצמה עשויה מצמחיה ולכן היא דורשת תחזוקה בסיסית של דישון וגיזום. אבל בפועל, ניתן להתייעץ עם גנן עוד לפני שמתאמים את ההתקנה של הגדר החיה וכך להבטיח את ניצול היתרונות שלה גם מבחינת תקופת האחריות.

האחריות של הגנן היא בעיקר על ביקורים סדירים על מנת לבצע תחזוקה בסיסית של הגדר החיה. יכול להיות שהמחיר לכל ביקור כזה למשל יהיה נמוך יותר, לעומת שימוש בשירותי גינון שניתנים על ידי חברה אחרת. אז כדי ליהנות מהיתרונות של התקנת גדר חיה עם תקופת אחריות ארוכה, בודקים את זה מראש.

 

התקנת גדר חיה בסגנון עיצוב בהתאמה אישית

השלבים המוקדמים של התקנת הגדר מאפשרים לקבוע איך היא תיראה. בהמשך, אפשר להחליף את סגנון העיצוב לפי הטעם האישי. על קצה המזלג, אפשר להזכיר למשל את ההבדל בין גדר חיה בסגנון עיצוב מודרני, כפרי ועוד.

 

תוכן עניינים