התקנת צמחים מפלסטיק

מחפשים שירותי התקנת צמחים מפלסטיק? ריכזנו עבורכם את הגננים וחברות הגינון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של המקצוענים, הזמינו עכשיו:

לא בכל בית קיימת האפשרות לגידול גינה מלבלבת ופורחת. האם זה אומר שלא בכל בית ניתן לפזר מראה ירוק ומשובב עיניים? מה פתאום! צמחייה מלאכותית יכולה להיות פתרון מצוין לכל מיני מצבים בהם לא ניתן לגדל גינה, אם יודעים איך לעשות זאת נכון. אז איך עושים זאת נכון?

 

גינה אורבנית

גינה פורחת היא חלום של אנשים רבים, אך לא כולם יכולים להגשימו. עבור מי שלא יכול להגשים ישנן פתרונות של צמחים מפלסטיק. צמחים מפלסטיק לא חייבים להראות בהכרח כמו פלסטיק, בקניה נכונה ושילוב נכון ביניהם ניתן להתקין שלל עציצי פלסטיק במרפסת הבית למשל, ולהשוות לה מראה ירוק ורענן ממש כמו של גינה אמיתית.

 

למי עוד הפתרון יכול להתאים

פתרון של צמחי פלסטיק מלאכותיים יכול להתאים גם למי שרוצה לפזר בביתו עציצים אך לא מצליח לעמוד במלאכת התחזוקה הדרושה. ידוע שעציץ שנבל הוא כתוצאה מהזנחה, ועדיף שלא יהיה בכלל מאשר שיעמוד באמצע בית כתזכורת לכישלון… אם כך, בשילוב נכון בין חלקי הבית ניתן להציב עציצים מלאכותיים שיעשו את העבודה מבלי לדרוש תחזוקה כמעט בכלל.

 

עציצים מלאכותיים

צמחים מפלסטיק לא חייבים להיות בצורת עציץ מלאכותי בנאלי, צמחים מלאכותיים יכולים להגיע בכל מיני תצורות שיכולות להשתלב בבית או בגינה באופן טבעי. ישנן צמחים מפלסטיק בצורת שיח שנשפך, ישנם צמחים מפלסטיק שיש בהם פרחים שנראים בשיא פריחתם וישנם צמחים מפלסטיק שמדמים ממש עץ קטן ואם הם עשויים טוב, הם יכולים לתת תחושה אמיתית ממש.

 

סוגי עציצים מלאכותיים

האם כל העציצים המלאכותיים עשויים מפלסטיק? ממש לא. ככל שנרצה שהמלאכותי יראה אמיתי, נצרך לשים לב ממה הוא מיוצר. ישנה צמחיה שעשויה מפלסטיק ממש, והברק והמראה נראה כמו פלסטיק, מוצרים אלו בדרך כלל יהיו אופציה זולה למי שהעיצוב המוקפד פחות בראש מעיינו ורק רוצה ירוק בעיניים. ישנם צמחים מלאכותיים שהחומר ממנו הם עשויים הוא דווקא לא פלסטיק אלא שילוב מסוים של משי, או בד אחר, והמראה שמתקבל בסופו של דבר יכול להארות ממש אמיתי, בין אם מדובר בעלים ירוקים ובין אם מדובר בפרחים פורחים.

 

צמחים מפלסטיק – האם המחיר משתלם

מחיר של צמחיה מלאכותית מושפע כמובן מהאיכות שלה. אם מדובר על עציץ קטן לשולחן המשרד, המחיר יהיה זול בהתאם לאיכות ולכמות. אם נרצה לקשט לדוגמה לובי של בניין או להקים ממש גינה אורבנית במרפסת הבית ולהשוות מראה אמיתי לכל העסק, נצטרך להשקיע קצת יותר, הן בחיפושים והן באיכות המוצר.

 

גינה מלאכותית – יתרון

אז מה היתרונות של צמחיה מלאכותית, מפלסטיק וחומרים דומים? ראשית, התחזוקה. כמעט ואין תחזוקה ולכן הפתרון הזה מתאים למצבים רבים בהם נתקלים בקושי לתחזק את הצמחייה. דוגמאות נפוצות הן בשטחים ציבוריים כמו לובי של בניין או אצל אנשים עובדים שהשקיה של העציצים ברחבי הבית שלהם היא אתגר שלא פעם נכשלו בו וגרמו לקמילת הצמחייה. שנית, הזמינות. לא צריך לחכות לשום דבר שיגדל, הכל ירוק מהרגע שנקנה, לא צריך לשתול, לזרוע להנביט ולהמתין. גם פרחים עונתיים פורחים כל השנה כשהם מפלסטיק. והחיסכון במים, נו ברור, לא צריך להרחיב עליו.

 

גינה מלאכותית – חיסרון

החסרונות בצמחיה מלאכותית יכולים להיות קשורים למראה. פעמים רבות חרף כל הניסיונות, צמחיה מלאכותית לא נראית אמיתית. שנית, היתרונות האקולוגים מצמחיה אמיתית רבים מאד והיתרונות האקולוגים מצמחיה מלאכותית, לא קיימים. ייצור פלסטיק, כידוע, הוא תהליך שפחות טוב לכדור הארץ שלנו. חסרון נוסף הוא חוסר התחדשות של העלים, אם חלק מהצמחייה המלאכותית ניזוקה על ידי לכלוך מסוים שלא יורד או קרע או שבר, נצטרך לנסות לתקן או לזרוק ולקנות חדש. הסיכוי שצמחיה מפלסטיק תחדש את עצמה, הוא נמוך מאד…

 

איזה עוד צמחיה מלאכותית קיימת בשוק?

צמחיה מלאכותית קיימת מסוגים שונים, כמעט כל העולה בדמיון כבר קיים כיום בשוק. המוכר ביותר הוא הדשא הסינטטי שיתרונותיו רבים והוא הולך והופך נפוץ יותר ככל שמתקדמים השנים. הוא נפוץ הן בבתים פרטיים והן במוסדות ציבוריים. ישנם אפילו עצים מלאכותיים, העלים והגזה, הכל מפלסטיק כזה או אחר עם מראה שיכול להראות אמיתי לגמרי. אמנם לא ממש שותלים אותם בגינות נוי אבל הם יכולים למלא תפקיד בכל מיני פינות שדרוש בהם עץ אך התחזוקה לוקה בחסר.

 

איפה ניתן לרכוש?

צמחים מלאכותיים על כל סוגיהם נמכרים למרבה ההפתעה הכל מיני מקומות בלתי צפויים. במשתלות יהיה אפשר למצוא אותם אך בכמויות קטנות ובמבחר לא גדול מאחר והחנויות האלה מתמחות בדר"כ בכל הקשור בגינון של צמחיה אמיתית. אבל אם נשנה כיוון ונגיע למקומות כמו חנויות לעיצוב הבית גם ברמות גבוהות וגם חנויות ברמות נמוכות יותר המוכרות מוצרים זולים לכל דורש, נופתע לגלות שצמחיה מלאכותית קיימת גם שם.

אם מחפשים צמחיה מלאכותית קצת יותר מתוחכמת, כדאי להגיע לחנויות המתמחות בכך ולמצוא מלבד עציצים פשוטים גם צמחיה 'נשפכת' מפלסטיק, עצים מלאכותיים מפלסטיק ועוד. כמובן שגם ברשת ניתן למצוא תמיד את מה שמחפשים, אך בבחירה מרחבי הרשת, תמיד יש הימור מסוים לגבי ההבדל בין מה שחשבנו שהזמנו לבין מה שמגיע בפועל.

 

שורה תחתונה – כדאי?

צמחיה מלאכותית מפלסטיק יכולה להיות יעילה מאד עבור מי שאוהב ירוק בעיניים ומחפש פתרונות קלים. ההשקיה לא נדרשת כאן לכן אין צורך לסדר מקור מים עבור הצמחייה והתחזוקה קלה מאד, מלבד מעט אבק שיש להסיר מהעלים מידי פעם, אין באמת צורך בתחזוקה של צמחים מפלסטיק. התוצאה שמתקבלת היא לפעמים נראית ממש כמו 'הדבר האמיתי', וההשקעה הכספית היא חד פעמית ומשתלמת.

 

תוכן עניינים