גינון אולמות אירועים

מחפשים שירותי גינון אולמות אירועים? ריכזנו עבורכם את הגננים וחברות הגינון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של המקצוענים, הזמינו עכשיו:

אולמות אירועים משמשים לחגיגות משפחתיות כמו חתונות, בר או בת מצווה, בריתות, חינות, כנסים, אירועי חברה ועוד. הם צריכים להיות מושקעים כי המשכירים אותם משלמים לא מעט על האירוע. כלומר, הם צריכים להיות מרווחים, מתאימים לכמות האורחים, מושקעים מבחינת ריהוט, תאורה, מערכת הגברה ואלמנטים עיצוביים וכמובן מושקעים בחלקים הסובבים אותם. מדובר על שבילים משורטטים באבני חצץ לבנות או חלוקי נחל, בריכות עם מפלים, מזרקות, בריכות נוי, ערוגות פרחים צבעוניים, עצים, שיחים ופינות חמד שיאפשרו לאורחים מעבר נעים ומינגלינג מחוץ לאולם באווירת טבע עשירה ונינוחה. כאן תקבלו את כל המידע על שירותי גינון לאולמות אירועים.

 

גן אירועים או אולם?

אנשים רבים מזמינים מראש אירועים בגנים ואולמות אירועים כדי שיכילו את מספר המוזמנים שלהם וירשימו את האורחים. ככל שמדובר באולם או גן אירועים גדול, יוקרתי ואלגנטי יותר, כך יש לו יותר ביקוש. יחד עם זאת, ההשקעה באולם אירועים חייבת להיות חיצונית גם אם משתמשים רק באולם.

האם אנשים ישכרו אולם שהגישה אליו מוזנחת או אפורה? התשובה היא לא! ככל שהחזית של האולם מעוצבת יותר ומכילה אלמנטים מהטבע, כך מייצרים אווירה טובה יותר המושפעת מהסביבה. זה גם כולל את שער הכניסה לאולם המעוטר בפרחים, עמודים המקושטים בסידורי פרחים, דשא סינטטי, עציצים ואדניות, רצפת דק או שיש יוקרתית, ריהוט גן מזמין ואלמנטים שכבר הזכרנו. גם אולם אירועים בתוך בניין בעיר צריך להיות עם צמחייה עשירה כדי שיזמין כמה שיותר לקוחות. בין היתר, ישנם אולמות על גגות פתוחים שלא ניתן להימנע מגינון מזמין לא פחות.

 

סגנונות עיצוב גינון באולמות אירועים

אחד הסגנונות הבולטים בגני ואולמות אירועים הוא הסגנון הטרופי המשלב צמחייה עשירה, עצי דקל ועצי פרי טרופיים. מדובר על הרבה ירוק בעיניים בשילוב מקורות מים כמו נחל קטן, מפלים או אגם, גשרים, אלמנטים פיסוליים ושבילים המזמנים שיטוט בגן המיוחד הזה. סגנון אחר שתופס תאוצה הוא הרטרו. מדובר על עיצוב וינטאג' העושה שימוש בריהוט עתיק, מפות תחרה, חומרים טבעיים, סידורי פרחים רומנטיים, צמחייה מטפסת, קירות המשלבים גינון אנכי בעציצים ישנים ועוד.

עוד סגנון הוא אולם או גן אירועים אורבני המשלב ריהוט מודרני עם גן קסום עשיר בצמחייה, ספסלי ישיבה, גרילנדות פרחים, פסלים ועוד. ישנם גם סגנונות המוגדרים מראש כגן ורדים בו משלבים ורדים מכל הסוגים והצבעים או גן עצי הדומים בו משלבים עצים אלו בלבד או בשילוב של עצים ים תיכוניים כמו ברושים, אקליפטוסים, תאנה, רימון ועוד.

 

אפקט ים תיכוני ונוף קסום לאירוע כפרי

אנשים המעוניינים באירוע כפרי כמו חתונה, יעדיפו להתחתן מתחת לכיפת השמיים כאשר הטבע הוא המוליך אותם לאולם או לגן האירועים הרצוי. המיקומים אותם יבחרו יהיו ים, מדבר או נוף הררי. למשל, אולם אירועים המוקף בעצי תות, אורנים, דקלים ואקליפטוסים ישוו תפאורה נהדרת להפקת חתונה כזו. העצים שיוצרים הרבה צל מתאימים לאירועים בקיץ החם או ביום, במיוחד שהם ממוקמים על צלע ההר שם הרוח עוזרת לצנן את האוויר.

שירותי גינון אולמות אירועים

שירותי הגינון לאולמות אירועים מתחילים בתכנון העיצוב שלהם על פי הדרישות של בעלי האולמות ובהתאם לגודל השטח, סוג האדמה, האלמנטים הסביבתיים והצמחייה הדרושה. מעבר לכך, מדובר על התקנת תשתיות של חשמל, מים וביוב לפני שמתחילים לעצב את הגינה. התכנון דורש דיוק וידע של גינון בתחום זה כיוון שמדובר על גינון יוקרתי. במילים אחרות, גינון אולמות אירועים דורש מקצועיות ועמידה בסטנדרטים גבוהים.

גם ההשקעה במערכות הנדרשות לתחזוקת הגנים תהיה פונקציה בתכנון. למשל, רכישה של מערכת השקיה מתקדמת עם מנגנון אוטומטי על מנת לחסוך בעלויות כוח אדם ובעלויות מים. ישנם אולמות שמעצבים את הגינות בצמחייה מלאכותית וכך חוסכים במערכת השקיה.

גינה כזו כמובן עמידה לאורך שנים ואינה דורשת תחזוקה מלבד ניקוי האבק מהצמחים. אך מצד שני אין לה ניחוחות פריחה והיא אינה אמיתית. זה גם ההבדל בין דשא סינטטי לדשא טבעי. הדשא הסינטטי אינו דורש תחזוקה והשקיה ואינו מייצר בוץ או מזיקים לעומת הדשא הטבעי.

לפיכך, השיקולים בתכנון הגינה צריכים להיות בהתאם לתקציב ולצרכים של בעלי האולמות. בכל מקרה, תכנון גינה באולם אירועים צריך לקחת בחשבון גם עיצוב של ריהוט גן ואלמנטים יפים הדורשים תחזוקה כמו בריכת נוי לצמחיית מים ודגים. במקרה כזה, למשל יש להתקין משאבה מיוחדת לחמצן ולהשקיע בתחזוקה וניקוי של הבריכה.

 

השקעה לטווח ארוך

חשוב לדעת שככל שמשקיעים יותר בעיצוב גינון אולמות אירועים, כך ההשקעה תחזור אליכם מאחר ויהיה למקום ביקוש גדול יותר בשל הנראות שלו. כולם רוצים להתחתן במקום אקסקלוסיבי או כפרי המשלב טבע וצמחייה. כדי שהתוצאות יהיו מרהיבות לאורך שנים מומלץ לשכור שירותי גינון לתחזוקה שוטפת של המקום כיוון שהוא עובד בכל יום. אם בגינון בתים התחזוקה היא חודשית או עונתית, כאן מדובר על תחזוקה תכופה יותר.

התחזוקה כוללת דישון של האדמה, גיזום מדויק לצורך אוורור וחידוש הצמיחה ולצרכים אסתטיים, כיסוח דשא וטיפול מיטבי על מנת שיראה ירוק ורענן כל הזמן, טיפול בעצים חולים, השקיה בזמנים קצובים ובהתאמת כמות המים לכל צמח וצמח, התאמת כיווני האור לצמחייה במהלך היום, התקנת תאורת לילה של פנסים, לדים וכד', ניקיון עשבייה שוטה, הדברה עונתית, ושימוש בכלי עבודה מתאימים לטיפוח ועיצוב העצים, השיחים והצמחים.

לסיכום, גן או אולם אירועים צריך להיות מטופח ולהוות מוקד משיכה לזוגות צעירים, למשפחות, אנשי עסקים וכד' כדי שיזמינו את האירוע הבא וייהנו מישיבה בגן בשילוב קייטרינג טעים או בבופה בתוך אולם המעוטר בצמחייה טבעית או מלאכותית כיד הדמיון הטובה.

 

תוכן עניינים