מוצרי נוי לגינה

מחפשים שירותי גינון? ריכזנו עבורכם את הגננים וחברות הגינון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

מי לא אוהב גינה מטופחת ומבולגנת? שטיח ירוק ופרחים פורחים יכולים לשמח את כולם, גם את מי שאינו עוסק בתחום הגינון והטיפול בצמחים. אבל הטיפול בגינה לא מסתיים רק בשתילה ובהשקיה, יש עוד ענף שלם שיכול לשדרג את הגינה שלכם והוא מוצרי הנוי שמלווים את כל מה שגדל בה.

אתם רוצים שהגינה שלכם תעשה רושם, שכל מי שיגיע אליה ירגיש "וואו!!!". כיצד ניתן לשדרג את מראה הגינה? ישנם הרבה אביזרים דקורטיביים שיכולים ליצור את האפקט הנכון עם שימוש נכון באלמנטים.

 

הכל עניין של גישה

גינה יפה צריכה להיות נעימה להיכנס אליה. לעיתים מושקעת השקעה רבה בגינה עצמה, אך על מנת להגיע אליה יש לעבור דרך לא נוחה שעלולה להפחית את החשק. מה צריך לעשות כדי שהגישה תהיה נוחה לרגליים ונעימה לעיניים?

יש הרבה אפשרויות, ולכל אחד יש את הטעם שלו. שביל גישה יכול להיראות מאוד טבעי, להיות מורכב מאבנים טבעיות ושטוחות המשתלבות בקרקע ויכולות להיות בולטות יותר ולהיות סגורות לחלוטין, למשל על ידי אדני רכבת, או בולי עץ שמגדירים בבירור היכן כדאי לדרוך ואיפה באמת כדאי לא. שביל הכניסה יכול להיות בצבע טבעי וניתן לריצוף גם בצבעים שונים. הבחירה בידיים שלנו והיופי הוא בעיני המתבונן.

 

גינה ביום – מה היא עושה בלילה?

גינה מרהיבה במהלך היום היא נכס של ממש, אך עם מעט השקעה בפרטים הנלווים ניתן להגיע לתוצאה דומה גם בלילה. כיצד ניתן לעשות זאת? תאורה נכונה, בין השבילים, בין הפרחים ומעל העצים, יכולה להדגיש את היופי גם בשעות החשיכה. האפשרויות המוצעות, איך להאיר את הגינה בלילה, הן כמעט אינסופיות.

ניתן להתקין תאורה שנעלמת מהעין ורק נותנת אור ואפשר להפוך את המנורה ליצירת אומנות של ממש. לגבי צריכת החשמל, גם כאן הפתרונות קיימים ורק צריך לבחור. ישנה תאורה סולארית שניתן להטעין על ידי השמש במהלך היום ולספק תאורה עם רדת החשיכה. הטכנולוגיה קיימת בשוק ולא קשה למצוא נורות כאלה, בגדלים שונים, בחנויות מתמחות.

 

לא רק הפרחים נותנים את הצבע

פרחים צבעוניים תמיד משמחים את הנשמה. אבל מה עושים כשהם עונתיים, ולא בדיוק בשיאם? מה עושים כשרוצים לשלב צבע אבל רוב הגינה צומחת בצבע ירוק מרענן? ניתן לשלב בגינה אביזרי נוי בצבעים שונים שהשילוב ביניהם נותן אשליה של גינה צבעונית.

למשל – לשתול חלק מהצמחים בעציצים צבעוניים, גדולים או קטנים. אפשרות נוספת היא ללכת לחנות המתמחה באביזרי גינה וגינון ולבחור אביזר דקורטיבי צבעוני שמשמח אותנו כמו דחליל קטן שנתקע באדמה עם מקל, או פרפרים מלאכותיים שאפשר לשלב במקומות שונים בגינה .

 

מים מים בששון

למים יש השפעה מרגיעה, זה ידוע, איך אפשר לשלב מים בגינה מבלי לנפח משמעותית את חשבון החשמל? ישנם אביזרים דקורטיביים רבים, הדומים לסוגים שונים של מזרקות, המשתמשים באותו מאגר מים כל הזמן על ידי מחזור. על ידי שימוש במזרקה כזו, אפשר להשוות את הגן עם אווירה של טבע אמיתי.

מה צריך לעשות על מנת להתקין מזרקה בגינה? למרות מה שזה נראה, אתה לא צריך להשקיע הרבה בשביל זה. כל מה שנדרש הוא להגיע לחנות אביזרי נוי לגינה ולרכוש מזרקה שמוצאת חן בעינינו, לבחור לה מקום בגינה ולספק לה מקור חשמל קבוע. אחרי כל זה, יהיה קשה להתעלם מההשפעה שנותנים מים זורמים בגינה פורחת.

 

לעשות רוח

שימוש במשאבים טבעיים הוא תמיד מומלץ. איך אפשר לשלב משאבים טבעיים עם אביזרי נוי לגינה? שבשבות שונות ואביזרים שמסתובבים באמצעות הרוח יכולים לתת רושם של גינה טבעית. ישנם גם אביזרים שינתן לתלות אותם בגובה ובהגיע הרוח הם יכולים ממש להשמיע קול או לחלופין לתת אפקט של תעתועי עיניים. איפה אפשר למצוא? בכל חנות של אביזרי נוי, אפילו בחנויות של אביזרי נוי לאו דווקא ייעודיים לגינה.

 

בעלי חיים – לגדל אותם בקלות

רוצים בגינה שלכם אמא אווזה והאפרוחים שלה, אבל מפחדים שאתם לא מספיק מסורים בשביל לגדל אותם באמת? פסלים של בעלי חיים יכולים להשרות אווירה של גן אמיתי, כשיודעים היכן להציב אותם. מה חשוב בבחירת פסלים לגינה?

ראשית, שהם יהיו עמידים לפגעי מזג האוויר. עמידים למים ולא דוהים בקלות מהשמש. שנית, שיהיו פרופורציונליים לגינה שיש ברשותכם. בגינת נוי קטנה עם שיחים ופרחים, לא כל כך הגיוני להעמיד ג'ירפה, על אף שפסלי ג'ירפות נמכרים במשתלות, אבל פסל של גמדי גינה או תרנגולות, יכול להוסיף ענין ויופי לגינה שכזאת. את הג'ירפה אגב, אפשר לקנות אם יש לכם צמחיה גבוהה יחסית, והיא יכולה להשתלב בין העצים.

 

ילדים זה שמחה

יש לכן ילדים שגם הם נהנים מהגינה? אתם רוצים שהגינה תישאר יפה ולמזער נזקים שנעשים על ידי 'הגננים הצעירים' שלכם? ראשית, אפשר לשלב בגינה מתקנים שישמחו את הילדים, כמו נדנדה על העץ או ארגז חול קטן. המתקנים יכולים בעיצוב הנכון לשמש ממש כאביזרי נוי ולהרגיש חלק טבעי מהגינה.

האם הילדים מתעניינים גם בגינון? מְעוּלֶה. ניתן לרכוש כלי גינון שיתאימו גם להם ולתלות אותם במקום נגיש להם. מעדר, מגרפה, מריצה ועוד. כל אלו הופכים את הגן למקום טבעי, יפה ואמיתי ולא מוזיאון שהילדים מפחדים להיכנס אליו.

 

היכן ניתן לרכוש?

כל מה שהוזכר לעיל לא קשה למצוא בכלל. בכל חנות המתמחה בגינון ישנה מחלקת אביזרי נוי שסיור קצר כבר יכול לתת כיוון לגבי הטעם שלכם ואיך תרצו לשדרג את הגינה. כמובן שישנם שיקולי בטיחות ותקציב ועוד, שתמיד קיימים ויש לקחת אותם בחשבון בעת ​​תכנון שדרוג הגינה.

תוכן עניינים